مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-23سياسي

«کمک مؤمنانه» در دهه کرامت| از آزادی 31 زندانی تا توزیع 216 سری جهیزیه


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در مرحله دوم از گام اول رزمایش مؤمنانه در دهه کرامت تعداد 31 زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ 650 میلیون تومان آزاد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری رزمایش مؤمنانه در استان، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری نهضت کمک مؤمنانه در ماه شعبان سال گذشته، این نهضت بزرگ در استان خراسان جنوبی همزمان با سایر نقاط آغاز به کار کرد.

وی با یادآوری اینکه این رزمایش در بازه های زمانی مختلف برگزار و تاکنون چندین مرحله از این رزمایش بزرگ در سطح استان برگزار شد، بیان داشت: در ادامه مراحل قبلی نهضت کمک مؤمنانه، مرحله دوم از گام اول سال 1400 در دهه کرامت آغاز شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی مطرح کرد: این مرحله از رزمایش با استفاده از ظرفیت تمامی نهادهای خدمت رسان، دستگاه های اجرایی، گروه های جهادی و اقشار مختلف بسیج و آحاد همیشه در صحنه مردمی در جهت هم افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه اشتغال اجرا می شود.

هنری به تشریح خدمات ارائه شده در مرحله دوم از گام اول نهضت کمک مؤمنانه سال 1400 اشاره و اعلام کرد: طی این مرحله بیش از 48 هزار سبد معیشتی، 500 دست کفش و لباس، یک هزار و 300 عدد لوازم زندگی، چهار هزار و 250 کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمک مؤمنانه» در دهه کرامت| از آزادی 31 زندانی تا توزیع 216 سری جهیزیه

«کمک مؤمنانه» در دهه کرامت| از آزادی 31 زندانی تا توزیع 216 سری جهیزیه